22 Mart 2010 Pazartesi

PATATESLİ PAY



merhabalarrrr.:)))uzun bir aradan sonra tekrar sayfamdayım.(bu arada mutfağımda vakit geçirmeyi özlemişim :) )
işe girdim gireli bu tarz şeylere vakit ayıramıyorum.bugünde erken uyanınca hadi pazar kahvaltısıda benden olsun dedim ve sabah 8 de Ebrucuğumun sitesine bakarken yeni bir tarifle karşılaştım bende deneyim dedim.pazar kahvaltısı için çok pratik ve lezzetli bi tarif.Ebrucuğumada selamlar sevgiler.ellerine sağlık;)kopyala yapıştır yaptım:)))

Yapılışı
3 ymurtayı mikserin en yüksek devrinde 2-3 dk. çırpın. 1 su bardağı sıvıyağ, 1 su bardağı yoğurt, 1 tatlı kaşığı, tuz, pul biber ve karabiber ilave edip çırpın.
3 orta boy patatesi küp küp doğrayın. ve karıştırın.
1.5- 2 su bardağı unu ve kabartma tozunu da ilave edip karıştırın.
tepsiye döküp üzerine susam serpin. 180 derece de üzeri kızarana kadar pişirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder